miercuri, 9 noiembrie 2011

Ţara asta a uitat de noi

Recent, am mers la Teatrul "Satiricus" , unde am vizionat un spectacol sub denumirea "Ţara asta a uitat de noi" de Constantin Cheianu. Timp de ai mei 19 ani am avut ocazia să merg la multe spectacole, dar nici unul din ele nu mi-a făcut sufletul să se zbată atât de mult. Coloana sonoră, cred eu, a fost una perfect aleasă, te zguduiau sufleteşte acele melodii, de aia presupun că femeile care erau în sală au ajuns la un moment când ochii le erau înlăcrimaţi (suntem mai emoţionale).De bărbaţi nu zic nimic, ei nu plâng niciodată (cel puţin aşa afirmă mulţi dintre ei). Mai pe scurt, mesajul meu este să mergeţi la acest spectacol, sunt sigură că ve-ţi rămâne impresionaţi, căci tot ce este acolo redă realitatea care o avem de mult timp.Iar după ce mergeţi la el, puteţi intra pe bloguleţul meu şi să-mi scrieţi ce anume v-a impresionat.Iar cine deacum a văzut spectacolul, scrieţi-mi şi voi ce v-a impresionat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu