sâmbătă, 4 februarie 2012

Paradisul minţii mele\My paradise

A trecut un an şi aproape o lună de când am plecat din Japonia. Acum, aş da orice ca să se inventeze o maşină a timpului, ca să mă întorc înapoi, în acele vremuri. Sau, să merg acolo, pentru o lună măcar, mai mult nu cer. Am nevoie de Japonia acum, am nevoie de oamenii mei, de japonezi, am nevoie să vorbesc limba, să zic în fiecare dimineaţă : ohayo(Neaţa!), să simt ieroglifele mai apropiate decât alfabetul latin, să privesc seara la televizor emisiune japoneze sau anime, sau concerte de J-rock.
În ultimul timp, visez foarte mult tot ce e legat de Japonia. Oamenii întâlniţi acolo, locurile iubite, ş.a.m.d. Visez, înseamnă că în timpul zilei, mă gândesc mult la asta.Însuşi faptul că afişez public aceste sentimente în articolul dat, arată cât de mult mi-e dor.
Mă duc să visez mai departe, şi, nu uitaţi : "Adevăratele paradise sunt paradisele pierdute".
Noapte bună!

It passed already a year and almost a month since I've left Japan.Now, i would give everything to be invented a time machine, that could take me back to the time i've spent there. Or, to go to Japan at least for a month. I need Japan now, need the people, the japanese, the japanese language, and to say every morning : Ohayo(Good Morning), need to feel the kanji more close then the latin alphabet, to watch every evening at the TV japanese anime or concerts of J-rock.
Recently, I've had dreamed a lot while sleeping, everything i remember about Japan. I've had these dreams, because during the daytime, i'm thinking a lot about this.
I'm going now to sleep, but you, remember : " The real paradises are those that are lost".
Good night!

Un comentariu:

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere