marți, 31 ianuarie 2012

Nu vă scriu CE să gândiţi, scriu LA CE să vă gândiţi

-"Ai văzut, bă, ce maşină luxoasă are ăla?"
-"Da, la sigur şi-a cumpărat-o din banii altora"
-"Normal, cred că nu şi i-a făcut muncind toată viaţa"

Şi eu acum stau şi mă gândesc : "Da de unde ştiţi voi asta?Atunci când vedeţi prin oraş maşini ce strălucesc, imediat vă gândiţi că e cine ştie ce persoană care s-a îmbogăţit pe spatele altora?"
Există oameni care au muncit, au depus efort mental şi fizic, au trecut prin greutăţi extraordinare, au sărit peste depresii, au crezut în alţii, au fost amăgiţi, au mers mai departe, ca până la urmă să fie cine este acum, acel om care îşi permite o maşină luxoasă, casă frumoasă, şi multe alte chestii. Şi el încă trece prin greutăţi.
Viaţa e lungă totuşi , în ea ai parte de multe încercări.
Nu judecaţi înainte de termen, şi, nu uitaţi, fiţi mai buni. :)
O seară cât mai frumoasă tuturor!


7 comentarii:

  1. Deacord in mare parte doar ca toate metodele prin care isi cistiga acesti bani sa fie legale si banii la rindul lor sa fie impozitati.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De asta am şi menţionat : Nu judecaţi înainte de termen=)

      Ștergere
  2. Sa zicem pentru inceput ca fiecare judeca dupa sine si asta spune multe, dar aici permitemi sa fiu deacord cu MIRCEA BADEA ala de prezinta "In gura presei" pe la Antena3 daca nu gresesc, in fine dupa cum spunea el "[...]daca toate aceste masini ar avea in spatele lor o afacere, pe bune, cum ar fi ca-n economie va dati seama ca tara ar fi altfel[...}" (http://www.youtube.com/watch?v=x7FAw1RhGdg ).Si parerea mea e ca are dreptate, da ma rog...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îţi mulţumesc pentru părere şi să ştii că sunt şi eu total de acord cu cele spuse de către Mircea Badea, dar am observat de multe ori spunându-se aceleaşi vorbe despre oameni diferiţi, aşa că provoc lumea ca până a face o concluzie, să se gândească şi să cerceteze background-ul, şi doar atunci să comenteze asupra unui subiect anumit.

      Ștergere
  3. "Lumea e nebuna si rea din totdeauna" dar vezi tu daca totusi fiecare masina de lux din Chisinau ar avea o afacere minuscula in spate demult "aveam PIB de Danemarca"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu vorbesc de fiecare om cu maşina luxoasă. Atenţie : "Există oameni", eu nu mă refer la toţi.
      Expresia e chiar la temă ;)

      Ștergere
  4. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere