miercuri, 18 ianuarie 2012

Iată frumuseţea lumii, e aici



Nimic nu se compară în lumea asta cu momentele când îţi petreci timpul cu oameni pe care îi cunoşti de mult timp şi faţă de care te simţi liber, te simţi "dezbrăcat" de măşti, şi eşti chiar tu. Nimic nu se compară cu momentele când te deschizi unei persoane ca o carte, şi te laşi citită şi înţeleasă în adevărata ta esenţă.
Gândeşte-te la acele persoane acum, şi ieşi cu ele, căci cel mai frumos ce există pe pământ sunt oamenii, oamenii tăi dragi şi momentele când te reuneşti cu ei.
Sunt frumoase momentele de dor, atunci când nu-ţi mai pasă de certurile care le-ai avut cu acea persoană, şi ele ţi se par chiar dragi.
Am observat că cel mai preţios ce are un om sunt amintirile. Bune sau rele, pe baza lor s-a construit viaţa ta.


Acest mic articol se referă la doi oameni dragi care la sigur o să se regăsească în el, şi în fiecare cuvinţel al meu.

Un comentariu:

  1. Numele meu este Gabriele, vreau să-i mulțumesc doctorului Ellen pentru vraja care mi-a ajutat familia să câștige un proces care l-ar fi condamnat pe fratele meu la închisoare pe viață, acuzat de crimă. Familia mea și cu mine suntem complet recunoscători, așa că îmi fac timp să las acest comentariu, deoarece i-am promis Dr. Ellen să împărtășesc această mărturie. Pentru cei care au o provocare similară, îl puteți contacta prin e-mail: ellenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp: +2349074881619. Serviciul său include și
    1. Vrăji pentru a câștiga la loterie
    2. Vrăjile aduc înapoi fostul tău iubit
    3. Vrăji pentru a opri divorțul
    4. Vindecarea imediată a HIV/SIDA
    5. Cura cancerului
    6. Vrăji de dragoste
    7. Vrăji de reconciliere
    8. vrăji de naștere și soluții pentru infertilitate etc.

    RăspundețiȘtergere