joi, 19 ianuarie 2012

Nebuneală muzicală

Îmi ies din minţi, fug furnici pe piele, creierul sare din cap, şi iaca la minuta 2:34 vine solo-ul mult-aşteptat, iar la 3:07 pierzi răsuflarea şi nu-ţi mai controlezi capul care sare de pe umeri. DAMN!

Un comentariu:

  1. Numele meu este Gabriele, vreau să-i mulțumesc doctorului Ellen pentru vraja care mi-a ajutat familia să câștige un proces care l-ar fi condamnat pe fratele meu la închisoare pe viață, acuzat de crimă. Familia mea și cu mine suntem complet recunoscători, așa că îmi fac timp să las acest comentariu, deoarece i-am promis Dr. Ellen să împărtășesc această mărturie. Pentru cei care au o provocare similară, îl puteți contacta prin e-mail: ellenspellcaster@gmail.com sau WhatsApp: +2349074881619. Serviciul său include și
    1. Vrăji pentru a câștiga la loterie
    2. Vrăjile aduc înapoi fostul tău iubit
    3. Vrăji pentru a opri divorțul
    4. Vindecarea imediată a HIV/SIDA
    5. Cura cancerului
    6. Vrăji de dragoste
    7. Vrăji de reconciliere
    8. vrăji de naștere și soluții pentru infertilitate etc.

    RăspundețiȘtergere