miercuri, 16 noiembrie 2011

Îmi place aşa cum este

Ieri am mers cu nişte colegi de la facultate la cinema ca să vizionăm filmul Real Steel(l-au tradus ca "Pumni de oţel"). Anul 2020 - în loc de bărbaţi ce practică box-ul(aşa cum îl ştim noi), apar nişte roboţi a căror acţiuni sunt conduse de oameni cu ajutorul unui aparat de comandă. În fine, mi-a plăcut tare filmul, cu toţii am rămas entuziasmaţi şi am discutat mult pe baza lui, iar discuţia a rămas una vie chiar până astăzi.
Totuşi, mi-a creat o frică.Eu nu aş vrea ca peste ceva ani de zile să fie aşa. Să se reducă atât de mult lucrurile la maşinării automate, iar omul să ajungă să fie un neputincios. Vă las mai departe pe voi să vă gândiţi)
P.S.Dar filmul chiar îl recomand, mi-a plăcut, în special coloana sonoră.
O zi bună!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu