miercuri, 4 ianuarie 2012

Moş Crăciun s-a supărat!

În primul rând vă felicit cu mult drag cu noul an, va fi unul bun la sigur.
Astăzi am făcut o plimbare lungă prin centrul capitalei, simţeam nevoia să mă gândesc şi să văd ce se mai întâmplă prin jur. Şi între timp, mi-au venit nişte gânduri care m-au făcut să găsesc un răspuns la o întrebare de a mea. ŞTIŢI DE CE NU NINGE?Fiindcă Moşul e foarte supărat pe noi. De ce? Că nu avem încă un preşedinte. Căci Moş Crăciun iubeşte oamenii care se înţeleg între ei şi sunt cuminţi. Iar anul ăsta politicienii nu au fost cuminţi şi nici măcar buni unii cu alţii.
Şi uite din cauza lor, a politicenilor noştri, noi, cetăţenii Republicii Moldova, nu avem zăpadă şi suferim cu toţii.
În special copiii, care sunt dornici ca în vacanţa de iarna să meargă la săniuş cu prietenii.
Sufăr şi eu un pic, fiindcă aş construi cu plăcere o babă de zăpadă.
Ce e de făcut acum? Doar să îl chemăm pe Moşul cu barba albă, iar apoi în politicieni să aruncăm cu zapadă.
Moş Crăciun!Moş Crăciun!Moş Crăciun!
Ori să ne fie el preşedinte : yupiiii

7 comentarii: