marți, 25 octombrie 2011

Nevoia omului :))

Omul are nevoia de a fi ascultat, de a-şi comunica opiniile, ideile, trăirile şi aşa mai departe, iar în secolul XXI e posibilă chestia asta şi poate chiar e necesară.
Ei, mai pe scurt vorbind, de la un timp încoace observ că am foarte multe chestii de comentat, idei de expus şi cred că blogul acesta îmi va fi de ajutor, fiindca vreau să îmbunătăţesc lumea, dar să încep de la mica noastră ţărişoară, care este cel mai frumos lucru care ni s-a întîmplat vreodată, însă nu toţi aborigenii încă realizează asta.
Deci, am o problemă sau un atu,( încă nu am hotărît ce e) : Vreau să schimb mentalităţi, obişnuinţe, comportamente, idei şi realităţi.Şi plus la astea, mai vreau să aduc fericire şi zîmbete oamenilor, aşa că, să mă ajute Creieraşul meu cu care m-a înzestrat Dumnezeu !=)
Este ora 20:35, şi aici, în capitala Republicii Moldova, Chişinău, a fost lansat primul articol de blog al meu :D

4 comentarii:

  1. Felicitări , Ana-Maria !!!
    Cu siguranță ai ce spune , nu te opri !
    Dacă ai intrat în horă joacă pân'la urmă !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună expresia.:D
      Dacă mai toarnă cineva din când în când cu feedback-uri, atunci încing hora asta de tot :D

      Ștergere
  2. go go go...fa ceea ce-tzi spun,nu ceea ce fac...eu cica mi-am facut blog pe la un rasarit de soare cand eram baut si afumat,nici nu mai shtiu...shi am mai revenit de vreo 2 ori pe el cand eram in aceeashi stare...da oricum m-a amuzat sa-l descopar dupa ceva timp...tu,sa te tzi-i de treaba:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi dragule liotşik :D, încerc să nu fac ceea ce ai făcut tu :D te ascult doar, exact cum ai spus-o :D

      Ștergere